donderdag 12 januari 2012

Londen 2012

The Olympic Dream
Een van mijn dromen is altijd geweest om eens een keer de Olympische spelen te bezoeken. Lijkt mee en geweldige ervaring om een keer mee te maken. Helaas waren veel Olympische Spelen ver weg. Maar de volgende zijn in Londen, dus dat ik lekker dichtbij. Omdat de wereld onder je vingertoppen ligt, heb ik de afgelopen dagen eens wat gesurft op het Internet. Want als je een bezoek brengt, dan heb je toch vluchten, kaartjes en een hotel nodig. Kaartjes zijn nog niet heel erg veel te boeken, maar ik heb inmiddels gezien dat de prijs veel verschilt. Zo betaal je voor de voorrondes van het baanwielrennen russen de 50 en de 355 pond sterling. Dat is aan de prijs (want de 50 pond kaartjes wil je niet hebben). Dan kun je zien dat de gemiddelde hotelprijzen een factor 5 omhoog zijn gegaan en vluchten naar Londen zijn al bijna niet te boeken. Ergo: ja, ik had graag erheen gegaan, maar dit gaat hem niet worden. Snik. Nu maar hopen dat het Amsterdam bod voor 2024 succesvol wordt :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten