donderdag 26 januari 2012

Sleeping Buddah

The Sleeping Buddah
Af en toe wordt het allemaal even teveel. Hoewel ik niet zo meditatief ingesteld ben (ik heb er vaak de rust niet voor om te gaan zitten), kan ik niet anders dan eerlijk zeggen dat als je er wel even de tijd voor neemt het je een stuk "rust in de kop" kan geven en soms wat zaken in een ander perspectief kan plaatsen. Ik heb er nog niet het wereldidee waarmee ik mijn miljoenen mee ga verdienen gehad en ook nog niet hoe we het Israelisch - Palestijns conflict op kunnen gaan lossen, maar lekker is het soms toch echt wel. Om het goed te kunnen doen, heb ik lang moeten zoeken naar een muzikale omlijsting die me "in the mood"  kan brengen. Na lang zoeken heb ik die uiteindelijk gevonden in het Sleeping Buddah Ensemble. Heerlijk om bij te kunnen ontspannen en je gedachten weg te laten dromen. Dat is dan toch het voordeel van Spotify, dat je in zo een ongelofelijk grote bak muziek kan graaien, dat er altijd wel iets voor je bij zit. Verexcuseer mij, ik moet nu even de hart chakra gaan voelen :-)......

2 opmerkingen:

  1. Ik heb in Thailand geleerd dat de slapende Boeddha niet bestaat, Boeddha is altijd wakker. Deze heet de reclining Buddha. De andere twee varianten zijn de zittende en de staande.

    Het is maar een weetje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig, daar was ik nou net naar op zoek!!!!

    BeantwoordenVerwijderen