vrijdag 20 april 2012

Eerste keer Garrone in 2012

Genieten van ijs van Garonne
Een van de lekkerste dingen om te eten (na paprika chips, natuurlijk) is ijs. Het is natuurlijk heerlijk om Haagen Dazs Strawberry Cheesecake of  Karamel Sutra van Ben en Jerry' uit de Albert Heijn mee te nemen, maar vers uit de salon is natuurlijk nog veel lekkerder. In Amsterdam Zuid zit Pisa IJs, een kraam naast de Rai, en dat is een van mijn favoriete winkels. En op de Nieuwendijk zit van der Linden met het beste slagroomijs van heel Nederland. In Haarlem hebben we daarentegen Garrone. Sinds een paar weken is deze weer open en afgelopen zondag, na een stevige Aikido les, hadden Daan en Jeroen wel trek in een verfrissing. Aangezien Garrone ongeveer vijf minuten rijden van Aikidojo is, waren we er snel. Omdat het vroeg was, was het erg rustig, maar de zon scheen heerlijk, dus wij vonden dat het wel de tijd ervoor was. Jeroen ging op zeker en nam vanille en strawberry cheesecake. Daan had een noten coupe, met hazelino en yoghurt karamel. En ik had de Haarlemse Kus (walnoten met vijgen) wilde daar limoen/ basilicum smaak bijnemen, maar dat werd mij ernstig afgeraden en kwam ik uit op Limoncello. Omdat Daan en Jeroen niet alles opkregen heb ik alle smaken mogen proeven. Mijn advies: Haarlemse Kus en Yoghurt Karamel. Maar er zijn nog heel erg veel andere smaken,  dus een nieuw bezoek is wel noodzakelijk. En ik kan het ook iedereen aanraden!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten