dinsdag 4 maart 2014

Baseball in the USA

Minute Maid Park in Houston in 2013
Naast mijn streven om alle staten van de VS te bezoeken, heb ik ook op mijn "to do"-lijstje staan om in alle of in ieder geval zoveel mogelijk honkbal stadions een wedstrijd te bezoeken. Een van de hoogtepunten op dat gebied was mijn bezoek in 2010 aan Yankee Stadium (heerlijk zitten in leren stoelen), maar ieder stadion (of zoals ze het in de US noemen, Ballpark) heeft wel iets om het aan te herinneren. Er zijn stadions waar ik dacht al geweest te zijn, maar in New York bleek dat het stadion waar Ans en ik een wedstrijd van de New York Mets hebben gezien, Shea Stadium, inmiddels tot een parkeerplaats verworden te zijn voor het nieuwe stadion, Citi Field. Ergo, soms komt er weer eens een stadion bij op de lijst :-). Vorig jaar kon ik twee stadions in Texas van de lijst afstrepen (de thuishavens van de Houston Astros en de Texas Rangers), dit jaar gaan in ieder geval Target Field (Minnesota Twins) en Wrigley Field (Chicago Cubs) sneuvelen. Met wat geluk kan door ook Fenway Park (Boston Red Sox) en Celullar Field (Chicago White Sox aan toegevoegd worden). Dat zou voor een jaar toch wel een aardige vangst zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten