dinsdag 11 maart 2014

Filtr Coffeehouse

Mooie playlist van Sony Music
Onlangs kreeg ik een bericht van Spotify. Er was een nieuwe playlist aangemaakt en mij werd aangeraden om deze eens te volgen. Nou wordt er wel meer aangeraden, maar meestal pas ik er toch even voor. Echter, deze keer was de aanbeveling dat het de sfeer weer zou geven van een paar uurtjes in een lekker koffietentje in New York, maar ik verplaatste het naar een leuke locatie in Haarlem of Amsterdam. De naam van de playlist is FILTR Coffee House en ik moet zeggen dat de nummers erg lekker in het gehoor liggen. Het zijn liedjes doe ik normaal gesproken niet zo snel zelf op zou zetten (denk aan Budapest, All of Me en Royals), maar in combinatie versterken ze elkaar en je waant je inderdaad in de sfeer waarbij je aan een tafeltje zit met een heerlijk kopje koffie, gemaakt voor een vlot opgeschoten jongen met een flinke baard en uitgeserveerd door een meisje dat overduidelijk een studente is die deze klus er voor een paar maanden bij doet om in de kosten van de net gehuurde kamer te kunnen voorzien. Lekker relaxed, kan niet anders zeggen. De lijst wordt overigens regelmatig aangevuld en daarmee blijft hij ook lekker vernieuwend. Heb je Spotify, neem dan lekker een abonnementje. Kost je niks en je hebt een paar uur lekker muziek achter elkaar. Overigens is zojuist ook de Pinkpop playlist beschikbaar gekomen, ook lekker, maar wel in een set uitersten van het muzikale spectrum (van Stromae naar Metallica, het kan verkeren).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten