woensdag 5 maart 2014

Kunstenaar aan het werk

Kunstenaar aan het werk!
Het is leuk om te zien dat Daan zijn nieuwe hobby serieus neemt. Als vrij jonge Warhammeraar vnd hij het in het begin voornamelijk leuk om met de poppetjes te spelen die ik voor hem in elkaar zette. Dat groeide inmiddels wat verder uit naar het goed samen kunnen stellen van de verschillende legers die het Warhammer Universum bewonen, waarin het voor hem echt een puzzeltje is om tot de juiste samenstelling te komen. Ook het in elkaar zetten van de verschillende bouwdozen heef inmiddels weinig geheimen weer voor hem en op sommige plekken is hij zelfs al aan de slag gegaan om twee dozen samen te voegen om er iets unieks van te maken. Het enige dat hij tot nu toe nog wat minder interessant vind was het schilderen, maar ook dat begint nu anders te worden. Waar ik hem nog wel eens hielp, krijg ik nu de opdracht "papa, wel van mijn "pink horrors" afblijven, hé, die wil ik namelijk helemaal zelf doen, dan worden ze mooier....". Lijkt mij helemaal goed, hij laat een goede eigen verantwoordelijkheid hierin zien, is trots op zijn eigen werk en het zorgt ervoor dat hij lekker gefocust en rustig wordt. Waar een hobby al niet goed voor kan zijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten