zaterdag 1 maart 2014

L'amuse is beter

Het peertje van Kef
Als vervolg op de blogpost van gisteren is het vergelijkend warenonderzoek inmiddels achter de rug. De uitslag is eensluidend: Kef heeft erg goede kazen, maar als je het toch een op een vergelijkt met de kwaliteit die door L'Amuse geboden wordt, dan kan de conclusie alleen maar zijn dat de winkels van Betty Koster toch als eerste over de finish komt. De kazen van Kef zijn gewoon meer dan prima en het het kaasje wat zeg maar hun trademark is, het zogenaamde "peertje van Kef" is een echte aanrader. Maar bij L'Amuse zijn er toch meer bijzondere zaken te verkrijgen. Wat wel duidelijk is, is dat de prijzen bij Kef vele malen lager liggen en daardoor kwam de totale afweging mbt "value for money" toch weer heel erg dicht bij elkaar. Maar uiteindelijk laat ik de kwaliteit en smaak winnen van de factor pecunia. Af en toe eens langs bij Kef zal ik denk ik wel doen, maar als ik voor de perfecte kaasplank wil gaan, dan ga ik toch maar langs bij een van de filialen van L'Amuse. Sorry, Keffie :-). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten