zondag 30 maart 2014

Lunch bij De Nederlanden

De soufflé blijft top!
De leukste middagen ontstaan soms langs de vreemdste weg. Ik kreeg via de Facebook Messenger een uitnodiging van Wilco Berends om bij de De Nederlanden te komen lunchen tijdens een aflevering van Dutch Jazz. Nou, daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken en ik zei direct volmondig "ja". Omdat ik geen reactie terug kreeg, besloot ik nog even een berichtje op zaterdag te sturen om even zeker te stellen dat we welkom waren. Ik kreeg een bericht terug dat Dutch Jazz helaas niet doorging (bij nader onderzoek bleek dat de betreffende mail om dit af te zeggen in mijn spam filter terecht was gekomen), maar dat Ans en ik nog steeds van harte welkom waren. Aangezien Daan baar de Games workshop ging en Jeroen bij Ryan en Kyle ging spelen, maakten we daar graag gebruik van en zo zaten we zondagmiddag eigenlijk redelijk onverwacht aan een prachtige vier gangen lunch. De kwaliteit was uiteraard weer voortreffelijk, dat kun je altijd aan Wilco en zijn team overlaten en ook de gastvrijheid was weer om door een ringetje te halen. Echt geweldig. Wat deze lunch nog extra leuk maakte, was het feit dat het weer ook heerlijk was (een lekker zonnetje scheen van begin tot eind van de lunch) en we daardoor ook de lunch buiten konden gebruiken. Met bootjes die langs kwamen varen, enthousiaste fietsers die een toertje maakten en lachende mensen die aan de wandeling waren, was dit een hele fijne omgeving om culinair te genieten. Wilco en Caroline, weer hartstikke bedankt voor de uitmuntende zorgen, De Nederlanden blijft toch een tweede huiskamer!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten