donderdag 20 maart 2014

iRun, les 2

Het hertenkamp in de Haarlemmer Hout
Deze week: tijd voor les twee van de iRun training. Vorige week was het toch wel een beetje zonde van mijn tijd en dat had ik ook aan de mensen van Run2Day laten weten. Die reageerden sportief, vroegen of ik alsjeblieft toch nog les twee wilde proberen en als het dan niet anders zou worden, kreeg ik een tegoedbon van 30 Euro. Dan moet je ook sportief zijn, dus ging ik met goede zin naar de tweede les. Kort samengevat: erg gezellig om met de leraar, Niels, te praten en de paar minuten techniek training waren ook best ok, maar daar bleef het dan bij. Want de looptraining zelf bestond uit vijf rondjes in de Haarlemmer Hout om het hertenkamp rennen, goed voor 3,5 kilometer. Maar dat was het dan ook, ik liep op kop en heb niemand meer gezien, pas toen ik ze weer in kwam halen. Dat zegt meer over de groepdan over mij :-). Ik ben er in ieder geval achtergekomen dat een rondje ongeveer 700 meter is en dat het heel saai is om steeds hetzelfde stukje te moeten rennen (ook wel bijzonder: ik liep met de klok mee, een wandelaar liep tegen de klok in en we kwamen elkaar telkens tegen :-)). Dus straks even een mail sturen om te zeggen dat ik de overige vier lessen niet deel zal nemen en natuurlijk geïnteresseerd ben in de tegoedbon!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten