vrijdag 9 januari 2015

Eten in Boston - deel 3

The Viera
Maar wat was nou de absolute aanrader van de Flying Dutchman nu eigenlijk? Dat was het Parish Café op Boylston Street.  De eigenaar van dit etablissement had een slim idee: vraag aan de 15 beste chefs in Boston om hun lekkerste broodje te bedenken binnen een bepaald budgetair kader en zorg ervoor dat je dan alles zo vers mogelijk maakt. Ik heb wel eens slechtere concepten gehoord! Ik had een flink stuk moeten lopen voordat ik bij The  Parish Café aankwam en met een temperatuur van -12 Celsius was dat op zijn best een verkwikkende wandeling, maar ik had het flink koud gekregen. Toen ik door de deuropening stapte kwam de warmte me al tegemoet, op de achtergrond klonk Frank Sinatra en met een stralende glimlach werd ik begroet door een jonge dame die me met de vaste vraag in de USA, namelijk "Hi, how are you doing??", welkom heette. Het was gezellig druk, een vrolijk geroezemoes gonsde door het restaurant. Ik kreeg een plek aan een hoge tafel, kreeg snel de kaart en na deze bekeken te hebben besloot ik om de Viera te bestellen (een versgebakken baguette met entrecote, waterkers, koriander en hete pepers) plus een non-alcoholische cocktail. Tien minuten later (waarbij je overigens gebruik kan maken van de prima gratis WiFi heb ik gemerkt) arriveerde zowel broodje als cocktail en beide waren bijzonder goed binnen te houden. Lekker mals vlees, prima gekruid en in goede combinatie met de overige ingrediënten op het broodje. En de cocktail was gemaak van vers geperste bloed sinaasappels, de vitaminen spatten er nog vanaf. Als ik een nadeel mag noemen was dat het best veel was, ik heb het tweede stuk brood laten staan en alleen het beleg opgegeten. Verder was het helemaal prima, ik kan The Parish Café dan ook zeker aanraden voor lunch of een snel diner! 

1 opmerking:

  1. Nooit zo goed gevoeld tijdens het spelen met een controller, zoals het voelde met deze goedkope draadloze controller . Geen wonder dat mensen gek worden op deze controller behalve andere controllers die op de markt beschikbaar zijn. Ik zal dit zeker blijven gebruiken totdat een ander beter is dan dit.

    BeantwoordenVerwijderen