vrijdag 16 januari 2015

Inhalen

De cast van Game of Thrones
Een paar jaar geleden schreef ik op het blog al een stukje over de TV Serie van Game of Thrones. Nadat ik de eerste twee seizoenen gekeken had schakelde ik over naar de luisterboeken, omdat seizoen drie nog niet begonnen was. Ik kwam tot het eind van boek vier, op de een of andere manier begon ik nooit aan boek vijf. Door het spel dat op de iPad uitkwam, werd mijn interesse in de TV Serie weer vergroot en via de dienst Popcorn Time kon ik snel alle afleveringen die inmiddels uitgezonden zijn terug vinden. Om er weer even in te komen keek ik nog even de laatste aflevering van seizoen twee en binnen een uurtje zat ik er al weer helemaal in. Inmiddels heb ik seizoen drie helemaal gekeken, dat eindigt met de afronding van The Red Wedding, iets wat in het boek al erg uitvoerig en meeslepend beschreven werd, maar wat ook als je het ziet erg indrukwekkend is. Volgende week begin ik aan seizoen vier, ik verheug me er nu al op! En voor wie Game of Thrones nog nooit gezien heeft: je mist er iets aan, dus snel gaan kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten