woensdag 28 januari 2015

Wat te doen in New York?

Ik had nog wat liggen, kan in ieder geval de taxi betalen
Nu besloten is dat de vakantie van Rene, Frank, Simon en mij in mei naar New York gaat, wordt het tijd om de invulling van de dagen te gaan doen. Dan begint het natuurlijk met de eerste hoog over ideeën. In plaats van een aantal steden of staten zal het deze reis het uitgangspunt zijn om de vijf wijken van New York te bezoeken: Manhattan, Brooklyn, The Bronx, Queens en Staten Island. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik toen ik daar voor het eerst aan dacht ik wat bedenkingen hierover had, want Queens en Staten Island, dat zijn nou geen wijken waar ik direct vijf dingen over op kan noemen die ik daar wil gaan zien. Een korte zoektocht op internet (Google is je vriend), lijkt het toch niet zo een probleem om een dagje in beide wijken te kunnen vullen. En voor een kennismaking met The Bronx heb ik de Big Apple Greeters benaderd om een wandeling te verzorgen. Dat moet dus allemaal goed gaan komen, maar mochten er tips zijn mbt zaken die je echt MOET zien op Staten Island en Queens, dan hou ik me sowieso aanbevolen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten