maandag 5 januari 2015

NFL Play offs 2015

In de kleedkamer bij de Cowboys
Inmiddels zijn de play offs van het American Football weer begonnen. De eerste ronde gaf geen verrassingen en mijn favoriete team, New England Patriots, komt pas volgende week in actie. Maar toch keek ik naar een wedstrijd uit en wel de Detroit Lions die op bezoek gingen bij de Dallas Cowboys. Eerlijk gezegd niet zozeer om de teams, maar in 2013 waren René, Simon en ik op vakantie in Texas en een van de hoogtepunten daar was een dagje Arlington (een buitenwijk van Dallas), waar we de honkbal wedstrijd van de Texas Rangers tegen de Detroit Tigers bekeken, we een erg leuke pianobar bezochten en waar we ook een rondleiding kregen door het Cowboys Stadium (inclusief een tripje naar de kleedkamer). Dat was natuurlijk toen leeg, dus ik wilde ook wel eens zien hoe het nou zou zijn als het helemaal vol zat, want gezien de omvang moest dat indrukwekkend zijn. Nou, dat bleek het ook wel te zijn, zoveel zelfs, dat de scheidsrechters zich lieten imponeren, want ze maakte fout na fout, wat uiteindelijk de bezoekers uit Detroit de das om deed. Jammer voor de Lions, maar de wedstrijd bracht mij wel weer even terug naar die vakantie en de ontzettend leuke herinneringen die ik daar nog aan heb. En dan is een blog toch wel handig, want ik heb gelijk even teruggebladerd en de vakantie opnieuw beleefd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten