dinsdag 23 maart 2010

Nespresso

Hoewel het natuurlijk moeilijk te geloven is, drink ik eigenlijk pas sinds een jaar of zeven koffie. Tot die tijd hield ik het bij een potje thee. Ik verwonderde me altijd hoe iets zo heerlijk kon ruiken (kan me bijna niets lekkerders voor de geest halen als de geur van versgemalen koffiebonen), maar zo afgrijzenlijk kpm smaken. En om eerlijk te zijn: een espresso, daar loop ik ook nog niet voor om. Maar ik kan tegenwoordig wel genieten van een fijne capuccino of een latte machiatto. Normaal dronk ik die dan bij Starbucks of bij een heerlijk tentje als Anne en Max. Want zo goed kon ik dat thuis zeker niet maken met ons koffiezet apparaat. Nu was ik zo slim om Ans voor haar verjaardag een Nespresso machine cadeau te geven. En uiteraard hebben we die snel in gebruik genomen. Naast het feit dat het een veel esthetisch verantwoorder apparaat is, is de kwaliteit van de koffie die eruit komt ook vele malen beter. Uiteraard heb ik de versie waar ook een mooi melk kokertje bij zit, zodat we er nu heerlijke glazen koffie met briljante schuimkragen gemaakt kunnen worden. Dat is genieten geblazen. Zeker als je bij Anne en Max ook een flesje hazelnoot siroop mee hebt genomen, zodat je hun klassieke hazelnoot latte een beetje na kunt maken. Dan is het echt genieten geblazen. Nespresso, ik kan het iedereen aanraden!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten