woensdag 17 maart 2010

Teleurstelling

Een tijdje geleden berichtte ik dat ik met veel pijn en moeite kaarten had weten te vinden voor het concert van Airbourne in de Melkweg. Voor ongeveer 2,5 keer de prijs waarvoor ze origineel verkocht waren, was ik de gelukkige eigenaar. Tenminste, dat dacht ik. Bij het bestellen bij Pepe Tickets stond dat de kaarten aangetekend verstuurd werden. Na een week waren er echter nog geen kaarten binnen, dus ik stuurde er maar eens een mailtje achteraan. En de dag erna nog een. En de dag erna nog een. Na vier mails had Pepe de tijd gevonden om te reageren. "Maakt u zich geen zorgen, de leverancier van de kaarten levert altijd pas een week voor het concert, daarna komen ze naar u toe". Hoewel het niet zo een gek verhaal was, had ik toch mijn bedenkingen erbij. En helaas, helaas, die kwamen uit. Vandaag kreeg ik een mail van de vrienden van Pepe tickets. Aaaii....de leverancier kon de kaarten niet meer leveren, ze waren al uitverkocht en nu had ik pech. Ze gingen er alles aan doen om het geld weer terug over te maken (want incasseren, dat kunnen de mannen van Pepe Tickets echt als de beste), maar ze konden nog niet toezeggen wanneer e.e.a. weer op de rekening zou staan. Ik kan niet anders zeggen dan: "wat een klote organisatie". Aan iedereen de tip om geen zaken te doen met die oplichters van Pepe Tickets. Beloven van alles, maar afkomen met de beloofde goederen, ho maar!!! Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt daar ooit nog iets te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten