maandag 15 maart 2010

Nieuwe lijst:places to be!


De oplettende lezer van het blog heeft gemerkt dat sinds gisteren er een nieuwe "gadget" op het blog terecht is gekomen, namelijk de "places to be" lijst. Ik heb namelijk gemerkt dat ik in mij posts regelmatig refereer naar een aantal plekken waar ik vaak terug keer, soms (vaak?) om iets te eten en drinken, soms om iets anders te doen. Om de plekken die echt tot de pareltjes behoren en die ik jullie aan kan raden er extra uit te laten springen, heb ik de "places to be!" lijst aangemaakt. De eerste kandidaten die op de lijst staan hebben allemaal een link met eten (van ontbijt tot diner en van Michellin ster niveau tot een lekkere bagel), maar het is niet de bedoeling om het daartoe te gaan beperken. Stel dat ik deze lijst bijvoorbeeld twintig jaar geleden opgesteld had, dan zou stripwinkel Wonderland er honderd procent zeker ook opgestaan hebben, gezien de heel bijzondere middagen die Simon, Frank, René en ik daar doorgebracht hebben. Geografische ligging zal tevens geen beperking gaan vormen, zeer grote kans dat er ook plekken uit mijn twee favoriete steden (na Amsterdam en de metropool Halfweg natuurlijk!), New York en Londen, op de lijst komen te staan voor andere reizigers :-).  Of misschien springt er iets zo erg uit terwijl ik er maar één keer geweest ben dat hij ook een speciale aanbeveling verdiend. De lijst zal in de loop der tijd groeien, maar uiteraard kunnen er ook zaken af gaan vallen, als de beleving (in ieder geval voor mij) minder wordt. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten