zaterdag 18 september 2010

Beroofd

Vrijdag eind van de dag zat ik rustig op de bank, met de iPad te klooien. Met name het verkennen van de iWork apps (zeg maar de Word, Excel en Powerpoint van Apple, maar dan op de iPad). Was even wennen ("aaarrgghhh.....waar is de save knop !"), met name ook het hier nog niet multi task te kunnen werken is een beperking. Na een uurtje kwam er één schooier bij me rondhangen en vijf minuten later de tweede. De vraag die heel snel kwam, was: "Papa, zitten er ook spelletjes op de iPad ?". Ja jongens, die zitten erop. Dat was een verkeerd antwoord, want 0.001 seconde daarna was de iPad uit mijn handen verdwenen en had Jeroen hem overgenomen, terwijl Daan mijn poging om de iPad terug te vorderen verijdelde. Vervolgens gingen de jongens los met eerst Bejeweled en daarna het machtige Angry Birds! Ik ben bang dat we het monster in de jongens los hebben gemaakt, dus mijn eerste taak gaat worden om de iPad weer terug te krijgen en dan een plek te vinden waar ze niet steeds hem te pakken kunnen krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten