woensdag 8 september 2010

Witch Hunt

In afwachting op DragonAge 2, heeft Bioware de fans nog één maal vergast op een uitbreiding op de Origins verhaallijn. Het is het onderdeel waar de meeste fans om hebben gevraagd, namelijk de afronding van het Morrigan verhaal (aan het eind van origins is het mogelijk dat deze heks met de baby van de held stiekem vertrekt en natuurlijk wil je als held weten wat er met het kind gebeurd). Dat er veel enthousiasme was, bleek wel op Facebook. De update zou op 7 september gedownload kunnen worden en vanaf 7 uur 's ochtend waren er al mensen aan het checken of dit al kon en toen het twee uur later nog niet mogelijk was, begon er een gigantische posting richting Bioware om als de sodemieter te regelen. Uiteindelijk werd e.e.a. om 23.00 uur beschikbaar gesteld en ook ik kon het niet laten om gelijk dit binnen te halen. Ik had gehoopt vanavond een start te maken, maar helaas voor mij moest Ans advies geven over de inrichting van een huis, en aangezien de desktop in ons kantoor staat en Daan en Jeroen lekker lagen te slapen vond ik het toch mijn vaderlijke plicht om gewoon in het hoofdgebouw te blijven voor het geval één van de jongens wakker zou worden. Dat vergt wel even ijzeren discipline, maar anderzijds verhoogd het de voorpret en de teleurstelling als dit hoofdstuk(je) straks uit is, want dan komt er ook geen vervolg meer tot medio maart 2011 en het is maar zeer de vraag of we de figuren uit Origins nog in DragonAge 2 terug gaan zien (ik hoop het, maar ik vermoed van niet of hooguit een cameo appereance).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten