donderdag 30 september 2010

Stukske TV

Vanavond weer even tijd gehad om wat op TV te kijken. Het werden twee afleveringen van White Collar. Ik heb eerder over het eerste seizoen geschreven, maar dit was inmiddels al seizoen twee. En ik werd weer eens verrast door de Amerikaanse trend om geen enkele serie eenzelfde aantal afleveringen per seizoen te geven! Voor White Collar zijn het er dus negen in seizoen twee en vanavond keek ik de twee laatste afleveringen (niet dat ik dat dus wist toen ik eraan begon). Ik kan niet anders zeggen dan dat het weer erg goed was, aardige actie met een heel fijn soort humor. En een enorme cliffhanger op het einde van de laatste aflevering. Damn, ik natuurlijk snel kijken op internet, maar ze gaan pas half januari weer verder. Nee eens even wachten of ...... het overleeft! Gelukkig kunnen we snel verder met de volgende serie, want aangezien ik nu op mijn Popcorn Hour ook eenvoudig Xvids af kan spelen, heb ik zojuist de eerste aflevering van The Mentalist daarin gedownload. Ik weet wat er morgenavond op het programma staat!! Eten bij Vermeer, en zaterdag dan The Mentalist :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten