zondag 5 september 2010

Expendables

Na de training van gisteren kwamen er een paar pijntjes boven. Nu weet ik niet of er een causaal verband is, maar gisteren kreeg ik al een flinke pijn in mijn rug en ik had al een lastige knie. Vanochtend was het er niet veel beter op geworden, pijn in mijn hoofd, kramp in mijn nek, knie en hak pijnlijk en mijn rug was helemaal stijf en stram geworden. Gedurende de dag werd het er niet beter op. Daarom kon ik helaas niet mee naar de Lightcoach borrel en zat ik chagrijnig op de bank. Na enig intern beraad in mijn hoofd besloot ik The Expendables te gaan kijken. Ik had de posters en trailers al in New York gezien (heel groot op Times Square) en dat sprak mij wel aan: een actiefilm met alle grote namen van heden en verleden (Sylvester Stallone, Jet Li, Micky Rourke, Jason Statham, Dolph Lundgren, Steve Austin en heel kleine rollen van Senator Arnold en Bruce Willis). Dat komt met name omdat toen ik een nog jong was (ik denk een jaar of tien), ik zelf een filmposter had gemaakt van een soortgelijke film, maar dan met Clint Eastwood. Charles Bronson, Chuck Norris en volgens mij ook Sylvester Stallone. En ik weet nog dat ik toen dacht: waarom maakt nou niemand zo een film, dat trekt toch volle zalen met zo een "cast"? Nou ja, ik kan in ieder geval zeggen dat de film die ik bedacht had, in mijn gedachten in ieder geval beter was dan "The Expendables". Het was niet heel erg slecht, maar ik ben nog steeds op zoek naar het verhaal in de film. Gelukkig had ik daar ook niet heel erg veel van verwacht :-). Er wordt gelukkig wel heel veel opgeblazen en dat geeft fraaie special effects, maar als ik moet kiezen, zou ik toch voor het magistrale "Unthinkable" gaan (waar overigens slechts één keer iets opgeblazen wordt :-)).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten