zondag 12 september 2010

Eerlijke mensen, ze bestaan nog

Gisteren was ik even boodschappen aan het doen. Ik kwam eerlijk gezegd wat moeilijk op gang, want vrijdag was het laat geworden bij Vinkeles en daarna mocht ik met Jeroen naar zwemles, waarbij we, zoals gememoreerd, om acht uur 's ochtends acte de presence mochten geven. Daar kwam ik Roland van PC-Depot tegen die me vertelde dat er nog twee cartridges voor me klaar lagen. Damn, inderdaad helemaal vergeten, hij had me gebeld toen ik in de VS zat en daarna was ik het vergeten. Dus ik 's middags naar PC Depot om de cartridges op te halen en zonder verder op te letten betaalde ik via de pin. Toen ik vervolgens in mijn auto stapte, kwam Roland nog achter me aan rennen. Oeps...wat heb ik nu verkeerd gedaan? Nou, dat was dat ik teveel had betaald, namelijk het dubbele :-). Ipv 2 waren er 4 cartridges aangeslagen, en dat was bij het archiveren van de bon bij Roland duidelijk geworden en ik kreeg per direct de helft cash. Kijk, dat gebeurt echt niet als je bij de Mediamarkt of Dynabyte afrekent. Thumbs up voor PC-Depot, eerlijkheid duurt uiteindelijk het langst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten