woensdag 29 september 2010

Even geen inspiratie

Beste lezers, wanhoop niet!!! Ik heb op dit moment het even zo verschrikkelijk druk met werk dat ik even geen inspiratie heb om een leuk stukje te tikken. En om jullie nu lastig te vallen met een saai artikel omdat ik dan een dagelijkse post gemaakt heb, dat gaat mij ook even te ver. Natuurlijk kan ik jullie vertellen over de uitstekende sfeer die gisteren in de Amsterdam Arena hing tijden Ajax - AC Milaan en dat dat echt jaren geleden was dat er zo een heerlijke Europacup stemming heerste, maar dat is een open deur. En ook dat ik het fenomeen vuurwerkhond gisteren mee mocht maken (lekker, een Duitse herder die je op alle plaatsen van je lichaam besnuffelt om een vuurpijl of een 100.000 klapper uit je broekspijp tevoorschijn te halen) is natuurlijk maar marginaal interessant :-). Of dat ik vandaag een waanzinnig leuke afstemming met een ex collega heb gehad over de implementatie van Agile Development was voor mij leuk, maar daar hebben jullie nu ook even niks aan. Dus daarom laat ik het nu even hierbij en verzeker ik jullie dat ik morgen gewoon weer "at your service" ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten