zondag 18 maart 2012

Au revoir UJ

Mijn kamer en bureau op UJ
Toen ik op 1 april 2005 weer aan een opdracht bij Rabobank begon, was dat bij het CRM programma. Omdat dat programma best omvangrijk begon te worden, weken we uit van onze normale gebouwen naar Jansoensborch. In de kantoortaal was dit locatie UJ. Het was een niet opvallend kantoor, waar ik al eens eerder was geweest toen ik een aantal Exim examens mocht doen toen ik pas bij CMG in dienst was gekomen. In de loop van de jaren heb ik veel plekken op UJ gehad, meestal lekker tussen de teams, alleen de laatste twee jaar, nadat we een etage ingeleverd hadden vanwege enige krimp in het programma in een eigen kamer. Enerzijds wat ongezellig en je hoort wat minder, maar wat wel handig was was dat ik niet ieder uur naar een andere locatie hoefde te lopen en het was ook een "veilige plek"  voor veel mensen om even binnen te lopen en in vertrouwen te kunnen spreken, zonder eerst een afspraak te hoeven maken. We hebben heel erg veel successen op UJ gevierd en dat kon je er bijna voelen. Afgelopen vrijdag was de laatste dag dat we op UJ waren, want vanaf maandag zijn we verhuist naar het nieuwe bestuurscentrum van Rabobank. Ik heb er al even gezeten omdat mijn nieuwe portfolio reeds daar ingetrokken is en het ziet er erg mooi uit. Maar ik as toch wel gehecht aan UJ, het zal wel even wennen worden om daar niet langer meer iedere dag heen te gaan.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten