dinsdag 6 maart 2012

Pim Fortuijn

At your service!!!
Morgen is er Management Conferentie van Rabobank Nederland Groep ICT, dus ik was bezig om de mailbox leeg te maken om met een schone lei morgen aan de dag te beginnen. Maar zittend op de bank wordt mijn aandacht getrokken door de TV, waar veel van de avond over "de nacht van Fortuijn" gaat. Een erg mooie documentaire over het lijsttrekkersdebat dat zoveel indruk maakte, met Melkert in de rol van uber technocraat die Fortuijn geen blik waardig acht. Mooie foto's van een lachende Fortuijn en een hele zure Melkert. Ik weet nog dat ik het debat live keek en echt niet kon geloven wat daar allemaal gebeurde. Echt een bijzondere situatie om mee te maken, dat soort TV geschiedenis maak je niet veel mee. Ik was het niet eens met de ideeen van Fortuijn en uiteindelijk was het toch wel iemand die veel woorden had, maar nog heel erg weinig daden, maar het is indrukwekkend en bizar om te zien hoe het in die tijd, tien jaar geleden, er aan toe ging. En ook bizar dat het inmiddels alweer zolang geleden is.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten