dinsdag 20 maart 2012

Opgesloten

Kapot slot op het toilet....gevaarlijk!!
Omdat Ans vandaag onverwacht weg moest, ging ik bijtijds terug van kantoor naar huis om Daan op te vangen en daarna met Jeroen naar turnen te gaan. Daan zou om 15 uur thuis komen dus ik wilde graag nog even kopje thee voor hem maken. Maar eerst nog even wat kleren in de was gooien. Uit gewoonte trok ik de deur van ons washok annex toilet dicht, en toen ik eruit wilde gaan.....ging de deurklink niet meer naar beneden. Licht paniek sloeg toe, want de klink was echt met geen enkele kracht naar beneden te drukken en ik stond al bijna op het punt om de deur in te gaan proberen te schoppen, toen Wil gelukkig binnenkwam en mij flink op de deur hoorde bonzen. Met een mesje wist ze het slot open te wrikken, zodat ik er weer uit kon komen. Gelijk maar even het slot van de deur afgeplakt, zodat het niet nog een keer voor kon komen. Want je moet er toch niet aan denken dat Daan of Jeroen zo opgesloten zouden komen te zitten, dan was de paniek ongekend, helemaal als Ans of ik niet thuis zouden zijn. Wat eerlijk gezegd: zelf vond ik het ook helemaal niet zo fijn..... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten