donderdag 22 maart 2012

Intern project

Een paar caps horen erbij
In mijn kantoor heb ik naast de plek waar mijn desktop PC staat een muur die akelig wit is. Het enige dat erop zit is de thermostaat en ik heb er een plaat op hangen die door Mega Randy Daal gemaakt is als cadeau voor kerst 2010 (zes verschijningsvormen van Dennis op basis van South Park figuren). Maar verder niets. Na het een tijdlang bestudeert te hebben, heb ik besloten om er een intern projectje van te maken om er een aangekleden muur van te maken en het thema dat ik ervoor gekozen heb, is een van mijn grootste liefdes na mijn familie, en dat is de USA. Daar moet natuurlijk iets moois van te maken zijn. Ik denk in ieder geval aan een hele mooie plaat van New York (zoveel mooie plekken, nadenken welke het gaat worden), een selectie van de foto's van al mijn reizen naar Amerika (varierend van de eerste reis in 1993 via de familie reis met Hans en Leny langs de westkust tot Chicago met Ans afgelopen oktober en alles wat ertussen ligt) en haakjes voor mijn verzameling honkbal caps die iedere reis weer groeit. Dat laatste zal komende mei weer gebeuren, met als doel minimaal de caps van Minneapolis, Detroit en Saint Louis te kopen (de steden met major league teams waar we voet op de grond zetten komende reis, ook al is het bij Minneapolis en Detroit alleen maar het vliegveld :-)). Leuk om nu nog even verder te denken wat ik erop wil hebben en ook een mooie plek om iets aan toe te voegen van de reizen die nog komen gaan. Kan ik eindelijk Rene eens naar de kroon steken met zijn koelkastmagneten die hij altijd wil kopen :-).....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten