zaterdag 31 maart 2012

Jaha, dit is een goed stel hoor!!!!

Het beste team van Rabobank !!!
Donderdag was het weer tijd voor het jaarlijkse diner dat ik organiseer voor mijn projectmanagers met de programma directie van het portfolio CRM Distributie. Gedurende de jaren is de groep groter geworden, enerzijds omdat ik meer programma's onder me heb genomen (zes op het moment van tellen) en anderzijds omdat naast de projectmanagers tegenwoordig ook de business architecten en afdelings managers participeren. Dit jaar was de tafel zelfs nog iets groter, omdat ook onze nieuwe Lead BCM'er aanschoof en dat ook mijn opvolger hier zijn entree mocht maken. Locatie was Vermeer, waar we vier jaar geleden ook het eerste diner organiseerden (toen met acht man aan de chefs table, nu zaten we met 16 man in het restaurant en dan hadden we nog twee afzeggingen :-)). Het was echt een bijzonder gezellige avond. Maar wat het voor mij nog mooier maakte, was dat de groep projectmanagers en business architecten een mooie foto voor me hadden gemaakt, als aandenken aan de afgelopen vijf jaar als programma manager en de samenwerking die ik met deze geweldige mensen heb gehad. Stuk voor stuk geweldenaren!!

Het andere goede stel!!!
Ik werd er best een beetje emotioneel van, toen ik door her krijgen van deze foto weer heel veel herinneringen door me heen voelde gaan, sommige erg mooi en andere waren minder mooi, maar ook daar hebben we gezamenlijk een succes van gemaakt en veel van geleerd! Gelukkig lukte het me nog om een, totaal onvoorbereide, speech te geven, spontaan en gemeend uit het hart. Dat zijn vaak de beste!! Dus ik kan alleen maar zeggen: heel erg bedankt Berber, Thijs, Jens, Onno, Amerik, Marcel, Wicher, Erik, DerkJan, Geert Jan en Pieter (en ook Wim en Kirsten, mijn twee fantastische afdelingsmanagers). Het was en is een genot om met jullie samen te mogen werken en ik kijk nog steeds uit naar de maand april waarin we samen nog een flink aantal successen gaan halen. Het beste wat ik kan doen om jullie te beschrijven is een quote van Theo Reitsma, die hij gebruikte om het Nederlands Elftal dat het EK 1988 won te beschrijven: Jaha, dit is een goed stel hoor!!! En zo is het maar net!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten