zondag 11 maart 2012

Timewarp!!

Ren en Stimpy, ook zo 1993
Via Rene kreeg ik de tip dat je ook posts op je blog op kunt nemen die in het verleden gedateerd zijn. En laat hij nu ook net het reisverslag van onze rondreis door de USA in 1993 tegen zijn gekomen. Dat moet natuurlijk gedigitaliseerd worden. Werkverdeling was snel gemaakt: Rene typt het verslag over en ik zal de bijbehorende foto's gaan scannen. Het zal wel een flinke "trip down memory lane" gaan worden, want er is toen zo ontzettend veel gebeurd en we hebben toen zo een ongelofelijk leuke tijd gehad, dat het een fiks karwei zal worden. Vandaag wilde ik al de nodige foto's in gaan scannen, maar door het feit dat ik nog op zoek moest naar de foto boeken, was het even lastig om nu al de juiste selectie te maken. Maar dat gaat de er de komende tijd zeker nog van komen.Er zijn foto's zat, want ik herinner me nog goed dat ik na de vakantie wekenlang gezocht heb naar de beste deal voor het ontwikkelen van de foto's (ja, dat deed je toen nog), omdat het zoveel rolletjes waren die we moesten laten afdrukken, dat de prijs astronomisch begon te worden, zeker voor onze portemonnee toentertijd. Nou ja, genoeg te doen dus, maar wel leuk werk!! Kan ik zeker nu wel even gebruiken!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten