woensdag 15 januari 2014

Better You Health Center

Het is alweer een paar weken geleden, maar sinds begin dit jaar is in Purmerend een nieuwe sportschool geopend, te weten Better You Health Centre. Nu zou ik daar niet zo snel aandacht aan besteden, maar deze keer is dit toch wel een heel speciaal event, want mijn zus, Danielle, is de eigenaar hiervan! Een lang gekoesterde wens is hiermee in vervulling gegaan. Samen met haar business partner Andrew zijn ze begonnen met de uitdaging om van deze club een begrip in Purmerend en omstreken te maken. Er is hard gewerkt aan het een nieuwe inrichting van het pand, maar nog meer aan de trainingen die gegeven worden en het nieuwe team dat de leden bij het behalen van hun doelstellingen op het gebied van fitheid, gezondheid en sporten zal gaan begeleiden. Het kan niet anders dan dat dit een ongelofelijk succes gaat worden, hoewel het natuurlijk de eerstkomende tijd veel energie zal kosten om het allemaal naar de hand te zetten. Maar als iemand het voor elkaar kan krijgen, dan zijn het Danielle en Andrew wel, want zij weten als geen ander een super sfeer neer te zetten, waardoor je gewoon plezier krijgt om naar de sportschool toe te gaan in plaats dat je jezelf erheen moet slepen. Voor mij jammer dat het in Purmerend is (net te ver uit de weg om de reguliere trainingen te doen), maar ik ga toch kijken of ik regelmatig langs kan wippen. En als je in de buurt van Purmerend woont en wilt fitnessen, dan is er eigenlijk maar 1 keus (stelde hij objectief): Better You Health Centre is er helemaal voor jou!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten