vrijdag 10 januari 2014

Health City revisited

De dames aan de balie van Health City Badhoevedorp
Toen ik een paar jaar geleden een sportschool uitkoos, viel de keus op Health City. In het begin ging ik vaak erheen, maar op een gegeven moment kwam de klad erin en werd ik "sponsor": een lid dat wel betaald, maar nooit komt. Na verloop van tijd schreef ik me uit, deed een flinke tijd niets, totdat ik me vorig jaar weer inschreef bij Fitnessclub Friends4Life. Beetje met pijn in mijn hart, want de voorzieningen bij Friends4Life zijn een stuk minder, maar als ik weer "sponsor" zou worden, dan gooide ik liever 19 euro per maand in een zwart gat dan 50 euro. Nu ik in een goed ritme zit, voelde de wat karige faciliteiten bij Friends4Life toch wat minder aan. Toen ik een mail kreeg van Health City om een week gratis bij hen te mogen gaan sporten, besloot ik dat met beide handen aan te grijpen. Bij Health City stond ik nog in het systeem en bij inschrijving moest ik van de dames achter de balie komen om mijn oude foto te zien: tja, die was 25 kilo geleden.....dat is wel even wat anders :-). Er waren wel wat zaken veranderd sinds de laatste keer dat ik er was, maar veel is hetzelfde. Ik vond snel mijn weg en dan zie je toch de verschillen. Nieuwere en meer apparatuur, betere douches (zelfs met enige privacy voor wie daarop gesteld is), een sauna/ zonnebank/ stoombad bij de prijs inbegrepen, drankjes in de prijs inbegrepen etc etc. Ja, daar kan ik snel aan wennen. Dus inmiddels heb ik mijn abonnement bij Friends4Life opgezegd, sport ik nu een weekje gratis en gaan we dan waarschijnlijk een familie abonnement nemen (Ans, Daan en ik), dat lijkt nu het voordeligst. Ik heb er in ieder geval weer extra zin in, lekker om in wat meer luxe te trainen. Daar wil ik wel wat meer voor betalen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten