vrijdag 14 februari 2014

Finaly, it will blend!!

No more question: it will blend!
Sinds een hele lange tijd stond op mijn "wishlist"  de Blendtec Total Blender. Ik had hier ooit de filmpjes van gezien, waarin Will van alles in zijn blender deed (van golfballen en colablikjes tot iPhones en iPads) en liet zien dat die alles stuk krijgen, zonder zelf schade op te lopen. Indrukwekkend, maar ja, dat was de prijs ervan ook, als je dat bedrag aan een blender uit wilt geven, dan moet je ook zeker weten dat je er structureel iets mee gaat doen. Nu zijn Ans en ik het afgelopen half jaar meer bezig geweest met onze voeding en een ding wat telkens terug kwam was het maken van gezonde groene smoothies. Energie- en gezondheidsbommetjes. Die hadden we al geprobeerd te maken met de blenders die we hadden, maar dan waren de smoothies niet meer die naam waardig, want ze waren niet smooth maar korrelig. Omdat dat begon te irriteren namen we toch maar de stap en na wat zoeken kon ik een goede deal op de kop tikken via Raja Nature, waarbij ik de Blendtec kocht met de Wildside en de Twister bekers. Dus drie dagen nadat we de bestelling geplaatst hadden kwam TNT het pakket afleveren (met een misplaatste grap dat eea onder rembours verstuurd was, postbodes met humor zijn moeilijk te vinden :-)) en konden de eerste smoothies uit het apparaat komen rollen. nou, dat ging geweldig en inmiddels wordt de Blendtec echt veelvuldig gebruikt (lees: meerdere malen per dag). Betekent dat we de twee andere blenders niet meer gebruiken, dus wie nog interesse heeft in een Braun of een KitchenAid blender (overigens beide prima en de KitchenAid qua esthetiek zelfs een stuk mooier :-)) voor interessante prijzen, die kunnen me een bericht sturen! Ik ga nog even een smoothie maken....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten