zaterdag 1 februari 2014

Goede service

Oude schoenen weggooien als je nieuwe hebt
Een paar maanden geleden kocht ik nieuwe hardloopschoenen bij Asics Amsterdam. Nu loop ik best veel, maar er was al een goed in gekomen en dat vond ik toch wel een beetje snel. Toen ik de test bij het running lab van Asics deed, raakte ik met degene die de test afnam in gesprek hierover. Hij nam gelijk contact met de store manager op en het pleit was snel beslecht: de schoenen zouden vervangen worden. Helaas kon het niet die dag, want ik had de bon niet bij me en deze was, gezien het feit dat de computer gecrashed was en de gegevens van de afgelopen maanden verloren waren gegaan helaas, wel nodig. Dus met de bon in de hand ging ik retour naar de winkel. Helaas had ik beter eerst even kunnen bellen, want Asics was net de collecties aan het verwisselen, dus er was geen passend paartje voor me beschikbaar. Maar drie maal was scheepsrecht, na een telefoontje van de ongelofelijk vriendelijke dame van de Asics wist ik dat de schoenen gearriveerd waren en kon ik ze zonder problemen omwisselen. Een ongelofelijk warme douche voor Asics, bijzonder klantvriendelijk hoe zij dit afgehandeld hebben!! Ze zaten alweer lekker, maar er zal wel weer even wat ingelopen moeten worden. Dat zal geen probleem zijn, in het weekend staan er alweer voldoende activiteiten om daar een begin mee te maken, zowel binnen als buiten. Op naar de Dam tot Dam loop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten