zondag 23 februari 2014

Mijn tweede huis

Mijn tweede huis :-)
Sinds ik begonnen ben met hardlopen heb ik al flink wat sprongen gemaakt. Waar ik eerst na drie minuten hardlopen al met mijn tong op mijn schoenen hing, loop ik nu, weliswaar op een rustig tempo, 10 km achter elkaar. Ik merkte alleen dat in de winter ik het toch niet zo lekker vond om buiten te lopen (hoewel het niet eens extreem slecht weer is geweest), dus toen ik een nieuw abonnement op Health City als sportschool nam, was dat ook omdat de faciliteiten om daar op de loopband helemaal los te kunnen gaan daar uitstekend zijn. Sinds het oversluiten van het abonnement, zo half januari, ben ik zeer regelmatig hier te vinden, om een afstand op de loopband van tussen de 5 en 8 km af te leggen.  Dat daarna dan opgevolgd door een paar oefeningen om mijn hamstrings wat sterker te maken (een aandachtspunt uit de test van Asics) en als ik tijd heb afsluitend met een sauna of een stoombad. Ik zag laatste dat ik in een week zes keer bij Health City geweest was. Als ik niet oppas ga ik het nog leuk vinden ook....:-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten