zaterdag 22 februari 2014

Uitverkoop

iPads in de aanbieding
In Haarlem is de laatste week van de uitverkoop van iCenter in Haarlem gestart. Op Twitter werd dit nog een keer aangekondigd door de eigenaars van de keten. Omdat ik toch in de buurt moest zijn om een nieuw pak te kopen, liep ik even een blokje om (goed voor wat extra lichaamsbeweging). In tegenstelling tot de uitverkoop van de Apple reseller op de Raadhuisstraat in Amsterdam was het in Haarlem a) niet extreem druk en b) lag er nog een bijzonder grote voorraad van iPads, iMacs en MacBooks. De kortingen waren ook best interssant, maar nog net niet interessant genoeg om eventueel iets te kopen wat ik niet helemaal nodig heb en op de zaken die ik echt zou willen hebben, daar zat nog geen korting op :-(. Maar wie interesse heeft om een mooi stuk Apple apparatuur te kopen, die kan ik zeker aanraden om even op de Grote Markt langs te lopen, maar wees er snel bij want 28-2 is de laatste dag dat deze winkel open is!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten