zondag 11 oktober 2009

Een heel mooi cadeau

Inmiddels behoor ik alweer bijna drie weken lid van de "club van 40". Blijft toch nog wel een klein beetje wennen, dat wanneer je je leeftijd in moet vullen je deze keer met een 4 moet beginnen, maar ja, ik heb inmiddels van vele mensen gehoord "het leven begint bij 40", maar dat zijn wel mensen die het nog niet zijn :-). Gisterenavond hadden we nog een klein nabrandertje van mijn verjaardag, omdat mijn moeder en zuster het cadeau dat ze voor me besteld hadden afgelopen week hadden binnengekregen en het even langs wilde brengen. Dus na weken van opbouw van de spanning, was het dan eindelijk zover. Ik kreeg een mooi pak aangereikt, even schudden om te luisteren of het tikte (je weet maar nooit, je kan niet voorzichtig genoeg zijn...) en na het voorzichtig uitgepakt te hebben, kwam er een prachtig portret schilderij uit van Daan en Jeroen. Ik herkende wel de foto's waarvan het nageschilderd is, maar dat is wel heel briljant gedaan. Ze staan er stralend op. Een prachtig cadeau waar ik nog lang van ga genieten en waar we samen met de plaatselijke interieur ontwerpster een mooie plek voor moeten gaan zoeken. Ma, Daniëlle, Hans en Edwin, bedankt voor dit fantastische cadeau!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten