donderdag 15 oktober 2009

Een nieuw pak

Dinsdag werd ik gebeld door de kleermaker van de Society Shop. dat mijn nieuwe pak klaar was. Omdat er op de uitnodiging van Gordon Ramsay stond dat een pak verplicht is (nette bewoordingen ipv No Short, No Shoes, No Service) en het toch mijn verjaardagsdiner is, vond ik het wel een leuk idee om dan ook het nieuwe pak maar in te wijden, Dus gisteren maar even opgehaald en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over de kwaliteit. Ik heb getwijfeld of ik er de foto bij moest zetten, want ik vind dat hij daar niet helemaal tot zijn recht komt, maar vooruit. Stof is heerlijk (70% wol en 30% zijde), wat in de zomer afkoelt en in de winter isoleert. Draagt heel licht en flexibel (eigenlijk net mijn eigen inborst :-)). Bijzonder mooie kleur die goed te combineren is, met een voering van paars zijde en onder de kraag dan natuurlijk bijpassend paars vilt. En paarlmoer knopen als slagroom op de taart. Nou, daar komen we Ramsay wel mee binnen (in combinatie met mij natuurlijk helemaal niet elitaire rode Hermes stropdas). En omdat ik zo onder de indruk was, kon ik het niet nalaten van de AIX aanbieding van Society Shop gebruik te maken (waar ik nog een extra korting op kreeg) om nog een additioneel maatpak te laten maken, deze keer van twill. Wie nog een pak nodig heeft: sla je slag, vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten