zaterdag 17 oktober 2009

Nog even een nabrander


Nog even een kleine nabrander naar aanleiding van het bezoek aan Gordon Ramsay. Toen we net aan tafel zaten, kwam de maitre langs om te vragen: "who will be hosting the table tonight?". Deels als leuk antwoord en deels omdat ik dacht dat het het juiste antwoord was zei ik "you are". Dat bleek het verkeerde antwoord, hij wilde weten wie het primaire aanspreekpunt was. Vond ik een beetje rare vraag, maar vooruit, ik wierp mezelf maar op. Even later bleek waarom hij de vraag gesteld was. Toen ik aan Ans vertelde dat het menu Prestige duurder was dan het seasonal menu, vroeg ze hoe ik dat nou kan weten. Nou, gewoon op de kaart kijke, dacht ik zou, En toen bleek dat ik als "head of the table" de enige was met het menu waar ook de prijzen van de gerechten en de menu's opstonden. Dat is de eerste keer dat ik iets dergelijks mee heb gemaakt. het had wel een bepaalde chique moet ik eerlijk zeggen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten