zaterdag 10 oktober 2009

Gescout


Hoewel ik naar aanleiding van de koptekst graag zou willen melden dat het dan eindelijk gebeurd is (iemand heeft mij in de tuin een balletje hoog zien houden en ingezien dat ik dé perfecte kandidaat ben om Luis Suarez in de spits bij Ajax bij te staan op d reis naar het kampioenschap), is dat helaas niet het geval. Enkele dagen geleden vonden we in de brievenbus een brief van een bedrijf dat Nijenhuis en de Levita heet. Voor ons volstrekt onbekend. In deze brief stond dat men een verkenning van onze wijk had gedaan en dat ons huis hen opgevallen was en dat ze graag eens zouden komen praten of we ons huis wellicht voor film doeleinden ter beschikking zouden willen stellen. Uiteraard denk je gelijk "is dat wel in de haak?", maar na een check op internet en even een telefoontje bleek het een echt bedrijf te zijn. Vrijdag kwam de "location caster" bij ons langs en was onder de indruk van huis en tuin (ja, wie zou het niet zijn :-)). Na een flink aantal foto's genomen te hebben en door huis en tuin gelopen te hebben, kregen we ene opsomming van de tv-series, films en commercials die dit bedrijf al gemaakt of in geparticipeerd heeft en dat was best indrukwekkend. Er was nu 1 directe mogelijkheid, die wordt aan de regisseur voorgelegd en dan komende week terugkoppeling. En hij zet ons huis nu met een hoge rating in de locatie database, ook voor reclames e.d. Ik ben zeer benieuwd, lijkt mij wel erg leuk als hier wat uitkomt. Je bent toch trots op je huis, dus als je het dan ergens weer terug kan zien op film, is dat toch wel geinig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten