maandag 5 oktober 2009

Tip van De Nederlanden


Eind november ga ik binnenkort met twee maten, Onno Verdonk en Erik Brouwer, gezellig uit eten. Dat is alweer een tijdje geleden, dus we gaan er een mooie gelegenheid van maken. Dan is het natuurlijk even zoeken naar de juiste locatie. Dan kom je op dit moment al snel in één van mijn twee favoriete "huiskamers" uit, De Nederlanden of Vermeer. Deze keer viel de keuze op De Nederlanden, zoals eerder geschreven super spijzen en wijnen en een nog superieurdere gastvrijheid en sfeer! Dus even een mailtje naar Caroline om een reservering te maken. Gelukkig waren we welkom, en ik heb ook Caroline verteld over het geplande bezoek aan Gordon Ramsay. Wat dan weer helemaal De Nederlanden is, is dat ik net even later een mailtje van Wilco krijg met nog een gouden tip, namelijk een bezoek aan L'Atelier van Joel Robuchon, waar hijzelf uitstekend gegeten heeft. Ik ga met Ans een plek zoeken in de agenda om te zien hoe we dit in kunnen passen, maar ik vind het echt top dat er zo met je meegedacht wordt. Dame en heer, wederom heel erg bedankt hiervoor, much appriciated!!

1 opmerking:

  1. Gaat zwaar worden om een beter nieuw restaurant te vinden voor je verjaardag ;-) Maar zeer leuk om te zien hoe de Nederlanden bevalt.

    BeantwoordenVerwijderen