vrijdag 16 oktober 2009

Knightsbridge en Chelsea



Na onze lunch liepen we naar de metro, station Camden Town. Hier was ik enkele jaren al een keer geweest met Frank, Simon en René. Mocht je een goth zijn, dan is dit the place to be! En als je überhaupt in het alternatieve circuit verkeerd, kun je hier goed terecht voor al je primaire levensbehoeften. Die tijd heb ik al grotendeels achter me, dus Ans en ik gingen snel de metro in naar het station Knightsbridge (Northern Line en dan een leuke overstap op de eerder gebruikte Picadilly Line). Hier liepen we een tweede route uit het inmiddels befaamde "100% Londen" boekje. De start was bij Harvey Nicols (warenhuis) en daarna langs Harrods. Na deze twee reuzen van warenhuizen, liepen we Sloane Street af, waarin we alle favoriete winkels van de Londense fashionista (Chanel, Prada, Louis Vutton en D&G to name but a few) tegen kwamen. Oh ja, Hermes was er ook en uiteraard kon ik het niet laten om daar even binnen te wippen. Niet veel later stonden we overigens alweer buiten, enkele ponden lichter, maar een bijzonder fraaie stropdas rijker. Vanuit Sloane street liepen we King's Road af (waar ik nog een Hacket Polo op de kop tikte), toen langs de Chelsea Flower Market en zo weer richting het hotel. Rond 17.00 uur waren we weer binnen, om even bij te komen, de voetjes te laten rusten, voordat we naar Gordon Ramsey af gingen reizen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten