woensdag 4 juli 2012

Uitverkoop bij Haverhals

Nieuwe sneakers van Floris van Bommel
Hoewel het inmiddels volgens mij tegenwoordig op elke dag van het jaar wel ergens uitverkoop is, is het toch twee keer per jaar een heugelijke dag als de kaart van Haverhals op mat valt die aankondigt dat de halfjaars uitverkoop weer gaat starten. Afgelopen vrijdag was het weer zover en werd de boodschap gebracht dat dinsdag 3-7 het weer zover was. Omdat ik dinsdagavond nog wat tijd had toen ik Jeroen op moest halen, was de verleiding om even binnen te wippen te groot. De winkel was weer in uitverkoop opstelling gezet en het was er een drukte van belang, zoals eigenlijk altijd in de eerste week. De kleding liet ik even voor wat hij was, maar de schoenen hadden natuurlijk op mij een bijzondere aantrekkingskracht. Helaas was het de eerste twee keer een "net niet". Zowel een paar mooie rode suède schoenen als ook een paarDelfts blauwe sneakers waren er helaas niet meer in mijn maat. Maar driemaal is scheepsrecht, het derde paar was er wel in mijn maat. Felblauwe schoenen met een gouden logo en een zebraprintje aan de bovenkant, je zou het opzichtig kunnen noemen, maar "that's just the way I like it".

Wat ik ook weer helemaal geweldig vond was hoe ik door Mirella geholpen werd. Super advies, super service gericht en gewoon hartstikke gezellig. Normaal stuur ik een factuur voor advies, maar deze keer gratis: Jenke, volgens mij wordt het tijd voor een loonsverhoging voor Mirella :-).

2 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor het compliment. Groetjes Mirella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar heeft de baas nu wel voor de loonsverhoging geregeld :-)?

    BeantwoordenVerwijderen