vrijdag 27 juli 2012

Ze zijn weer thuis

Jeroen is wel blij om weer thuis te zijn, hoor!
Na diverse omzwervingen zijn de gezinsleden weer terug op het thuishonk. Daan en Ans hadden vandaag een rustdag in Zutphen, en kregen van mij een rit naar huis aangeboden (want om ze nu in een dag weer terug de hele reis terug laten fietsen, dat was toch even te gek :-)). Om 20.00 uur kwam echter onze jongste spruit weer thuis, na een week op kamp te zijn geweest. We waren ruim op tijd, en zo rond 20.15 uur kwamen de auto's die de kinderen terug kwamen brengen toeterend het terrein op rijden. Het was even zoeken naar Jeroen, want hij bleek in een van de laatste auto's te zitten, maar toen we hem zagen ontstond er toch wel een emotioneel tafereeltje, waarin bij niemand de ogen droog bleven. Toch een heel bijzonder moment om na 5 dagen geen enkel contact gehad te hebben je kleine kereltje weer terug te zien. Voordat we naar huis gingen, werd nog wel even de Don Bosco dans gedaan en vervolgens afscheid genomen van de leiding. Dat Jeroen het goed naar zijn zin had gehad, kon een van de meiden die de groep begeleiden het best verwoorden toen ze vertelde wat Jeroen op de weg terug had gezegd: "wat ben ik blij dat ik geboren ben, want anders had ik niet op kamp gekund".......Ik vermoed dat hij volgens jaar weer gaat!

1 opmerking:

  1. Bedankt voor de tijd neemt om dat te bespreken, ik voel me echt sterk over en liefde meer te leren over dit onderwerp.

    http://www.inuwtuin.nl

    BeantwoordenVerwijderen