vrijdag 22 februari 2013

Athlon Service

Keurig netjes terug gebracht
30.000 km geleden kreeg ik mijn lease auto. Dat betekende dat deze week hij voor het eerst voor groot onderhoud had. Bij de Citroen en Multi Lease waar ik hiervoor zat, was dat altijd ellende. Telefonisch moeilijk te bereiken, zaten altijd vol, een automaat als vervangend vervoer ging altijd moeizaam en los van het strikt noodzakelijke werd er niets gedaan. Hoe anders deze keer. Ik kon via de website van Volkswagen A-Point een mooie afspraak maken, dat scheelde weer de ellende van op kantoor tijden moeten bellen. Maar even later kreeg ik een bericht van Athlon dat zij het onderhoud ook konden gaan doen. Waarom zou ik dat doen, was mijn vraag? Nou, zij gingen nog een stap verder, zei de beste mevrouw aan de andere kant van de lijn. Ze konden mijn voorruit gelijk vervangen (zat een mooie ster en barst in), het onderhoud doen en de auto ook helemaal schoonmaken van binnen en buiten. En nog mooier: ze kwamen mijn auto thuis ophalen en afleveren. Wow, dat was nog eens wat anders. Dat wilde ik wel proberen. Vanochtend werd mijn auto opgehaald en ik werd netjes op de hoogte gehouden dat hij bij Athlon gearriveerd was en wat ze gingen doen.

Helaas toch een probleem, want het verkeerde voorruit was bezorgd (je zou denken, hoe moeilijk kan het zijn, want de auto staat bij hen onder contract). Dus hij moet volgende week weer even terug, maar verder was de service gewoonweg uitstekend. Eens kijken hoe volgende week het voorruit hersteld wordt en dat deze keer ook een vervangende auto geleverd wordt en hoe die bevalt, als dat goed gaat dan denk ik dat Athlon het onderhoud zelf uit mag blijven voeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten