woensdag 13 februari 2013

Blue Bloods

Aardige serie, mooie plaatjes van New York
Een van de tv series die ik regulier kijk is "Blue Bloods". Ik beschouw het eerlijk gezegd een beetje als een "opvul serie", wat zoveel inhoud als dat als we even geen spannendere zaken te kijken hebben, we er even een aflevering van de Blue Bloods in gooien. Het kijkt eenvoudig weg, de acteurs zijn goed en aan het eind is er altijd een mooie Christelijke boodschap die we aan het eind mee krijgen van deze Amerikaans - Ierse familie van politie agenten en een openbaar aanklager. Wat ik zelf wel aantrekkelijk vindt, is dat de serie zich in New York afspeelt en dat je iedere aflevering een paar mooie shots van de stad gepresenteerd krijgt. Dat het ook allemaal echt in New York opgenomen wordt, kan ik uit eigen ervaring bevestigen. Toen ik in 2010 met Ans in New York was, maakten we een wandeling door Greenwich Village en door Washington Park Square. Tenminste, dat wilden we doen, want het park was afgesloten omdat er opnames waren van......jawel......Blue Bloods. In de verte zagen we Tom Selleck een kop koffie drinken om daarna weer het park in te verdwijnen voor de opnames. Met zo'n ervaring kijk je natuurlijk wel anders tegen Blue Bloods aan. Wie weet zien we dat in augustus wel weer als we daar zijn! 

1 opmerking: