zondag 17 februari 2013

Eten op zaterdag

Heerlijk broodje pulled pork
Zaterdag besloten Ans en ik gebruik te maken van een aanbieding van Sushi Time. We hadden daar nog nooit sushi gehaald, dus we waren benieuwd hoe dit ging smaken. Korte samenvatting: het was best ok, maar andere adressen die we hebben zijn substantieel beter, dus dit was een "once in a lifetime experience". Maar gelukkig kreeg ik net voordat ik naar Sushi Time een Whatsapp bericht van Gunny, dat Edward klaar was met een klassieker van de barbecue, namelijk een Pulled Pork dat zestien (!) uur in het vat gezeten had. Daar kon ik natuurlijk geen nee tegen zeggen en omdat ik zelf nog even een ander gerecht voor zondag aan het afronden was, ging Delivery Service Jeroen het broodje met Pulled Pork halen. Nou, dat was echt een genot om te mogen eten. Een heerlijk knapperig broodje met een frisse salade en varkensvlees zo gaar dat het inderdaad gewoon uit elkaar was gevallen. Top het af met een klein beetje barbecue saus en je hebt een gerechtje om door een ringetje te halen. Heerlijk, heerlijk, heerlijk! Dank aan de kok voor het maken!!

2 opmerkingen: