zondag 24 februari 2013

Manchet knopen

Old school Apple en new school Facebook
Op het werk kwam ik op weg naar het Italiaanse restaurant mijn directeur tegen. Hij was net in New York geweest en had een bijzonder mooi paar manchet knopen bij het MoMa gekocht, gelijkend op toetsen van een keyboard (Help & Esc). Op zich al een reden om in augustus eens naar het MoMa te gaan :-). Ik werd erdoor geïnspireerd om ook weer eens een overhemd uit de kast te pakken met dubbele manchetten, want daarbij kun je met de manchet knopen natuurlijk nog een leuke extra tint geven aan je outfit. De meest recente aankopen op dit gebied deed ik bij de Gentlemen's Corner, namelijk het oude Apple logo en de herkenbare Facebook iconen. Maar ik heb ook nog een mooi paar liggen uit Boston, gemaakt van een honkbal die gebruikt werd in een wedstrijd van de Boston Red Sox vs de Toronto Blue Jays. Echt gaaf en ook een herinnering aan een top vakantie. Maar de mooiste zijn natuurlijk een stel gouden manchet knopen met ieder een klein diamantje die ik van Ans voor mijn dertigste verjaardag kreeg. Dat was pas echte liefde!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten