zaterdag 23 februari 2013

Foto's uit de oude doos....

Schrijven zat er al jong in
Bij het verjaardagsfeestje van Daan en Ans vorige week kreeg ik van mijn moeder een enveloppe. Normaal is die natuurlijk gevuld barstensvol met geld :-), maar deze keer zat er iets bijzonderders in. Het waren foto's uit de oude doos. Ik denk van ongeveer een jaar of 33 geleden. Er zaten flink wat foto's in van vakanties in onder andere Denia (toen nog helemaal niet het toeristen dorp in Spanje wat dat ondertussen wel geworden is), maar ook plaatjes van thuis. Mijn oog viel met name op de foto die ik hier heb geplaatst, waar ik in mijn eerste eigen kamertje zit en achter mijn bureau een verhaaltje aan het typen ben (het schrijven zat er al jong in :-)). Mooi ook om alle oude spullen te zien, onder andere het Calimero gordijn, het groene behang wat nu retro genoemd zou worden en de bureau/ kast die net zo opgeruimd is (zie bijvoorbeeld achter de typemachine de collectie Smurfen liggen) als onze jongens nu met hun tafels doen. Maar wat me ook erg opviel op deze en op de andere foto's, is dat als je het niet zou weten, je zo maar zou kunnen denken dat Daan daar zit. Kennelijk valt de appel toch niet zo heel ver van de boom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten