zondag 5 mei 2013

At the carwash

Lekker in de wasstraat!!
Na terugkomst uit Frankrijk kon er met betrekking tot de auto een duidelijke constatering gedaan worden: hij was bijzonder smerig geworden. Maar ja, ik had hem ook al bijna een jaar niet gewassen, dus moest het er maar eens van komen. Volgens Ans was er een bijzonder goede carwash in Haarlem, dus reed ik zondagmorgen om 11 uur daarheen. Gelukkig geen rij, dus ik kon gelijk de wasstraat in en na het kopen van een teflon waspakket (13,50 Euro) deden de borstels hun werk. Nadat ik eruit was gerold parkeerde ik de auto bij de gratis stofzuigers en ik zag al direct dat de auto echt goed schoon was geworden (verrek, waren mijn velgen echt zilverkleurig???). De stofzuigers waren gratis en hadden een hele sterke zuigkracht, waardoor ook de matten er weer bijna als nieuw uitzagen. In de hal kon je ook wa doekjes kopen voor het interieur en na een keiharde investering van 2 Euro kon ik zowel de binnenkant van het raam als ook de leren bekleding weer reinigen. Het was uiteindelijk een alf uurtje goed besteed, want hoe gek het ook klinkt, het rijdt toch lekkerder in een schone auto. Nu ook maar even oppassen met alle  troep die ik er natuurlijk altijd in laat liggen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten