dinsdag 14 mei 2013

Riverwalk

Een van de bruggen over de Riverwalk
De Riverwalk in San Antonio is een gebied dat zich om een deel van de San Antonio River heen beweegt en waar het een aaneenschakeling van winkels en restaurant is en waar diverse architecturele stuntjes aangelegd zijn. Het is een geweldige plek om te struinen en mensen te kijken. Het is was moeilijk te beschrijven wat het bijzonder maakt, want a) ik heb mooiere gebieden gezien, b) ik heb betere restaurants gezien en c) ik heb betere winkels gezien, maar in combinatie met elkaar plus in dit geval het heerlijke weer dat het inmiddels geworden was, maakte dat het een genot was om hier te zijn. Na een uurtje rondgelopen te hebben om de sfeer goed op te snuiven, gingen we op het terras van Waxy O'Connor zitten om de benen even te laten rusten. Maar het was daar erg gezellig, er was een happy hour voor de bierliefhebbers onder ons :-) en we zaten gewoon goed, zodat we pas 2,5 uur later de zaak verlieten. Dat was om naar het vis restaurant Landry's te gaan. Ik vond het persoonlijk geen hoogtepunt (de vis die ik had smeekte naar.....nou.......niks), maar Rene had een prima stuk vis en hij heeft ervan genoten, dus dat maakte het het bezoek al waard! Om half elf was de koek op en hadden we nog een rit van anderhalf naar Austin te gaan. die verliep gelukkig prima, want maandag om 7 uur worden Simon en ik alweer bij een volgende activiteit verwacht, korst nachtje dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten