woensdag 15 mei 2013

De eerste avond in Dallas

Voetmassage bij Yaya Foot Spa
De avond in Dallas begon met een klein rondritje door delen van Dallas in de jacht op Foursquare badges (ach, we hadden toch nog een paar minuten om handen). Maar al snel kwam we bij Tillman's Roadhouse voor het avondmaal. Ik vond het een bijzondere gelegenheid, want de voor- en nagerechten bestelde ik voor de tafel (drie soorten patat vooraf en een lemon ice cream sandwich als dessert), de hoofdgerechten konden uiteindelijk wel per persoon besteld worden en die waren uitstekend. Simon en Rene genoten ook nog van een aantal plaatselijke biertjes. Nadeel van Tillman's: het was niet echt druk, we waren om 8 uur binnen en voor half 10 stonden we alweer buiten. Wat te doen? We waren in de buurt van hetgeen we in de middag hadden willen verkennen, maar in de avond was dat toch wat minder interessant dan we gedacht hadden. Maar bij de verkenning kwamen we wel langs YaYa Foot Spa, die een aanbieding hadden voor een voetmassage die Simon en ik niet konden weerstaan! Rene liet verstek gaan en nam vast plaats in het cafe aan de overkant, terwijl Simon en ik door twee Chinese mannen flink onder handen werden genomen. Op sommige momenten erg lekker, maar op sommige momenten verwenste je die gasten ook, want dan deden ze je echt wel pijn door met hun knokkels onder je voet door te gaan. Maar na veertig minuten voelden mijn voeten echt een flink stuk beter aan, na een paar dagen zo slenteren door de USA hadden ze dat wel verdiend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten